سوالات متداول

چگونه می توانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

در وب سایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. می توانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک می شود .) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی و وارد کردن مشخصات فردی ثبت نام انجام خواهد شد.

برای خرید ، حتما باید در سایت عضو باشم ؟

بله. قبل از خرید می بایست از طریق شماره موبایل ثبت نام کنید. با این کار تاریخچه پرداختی های شما ثبت می شود و در صورت پیش آمدن مشکلی می توان از این قسمت پیگیری کرد.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می ‏توانید سفارش خود را ثبت کنید؛ اما برای ثبت سفارش تلفنی فقط از ساعت 8 صبح تا ساعت 17:00 می توانید با واحد فروش در روز های شنبه تا پنج شنبه تماس حاصل فرمایید.

چطور میتوانم کلمه عبور ( رمز ) خود را بازیابی کنم؟

روی گزینه “ورود” کلیک کنید. جهت یادآوری کلمه ی عبور شماره موبایل خود را وارد نمایید. پس از دریافت پیامک و یا لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.

چگونه یک کلمه عبور امن ایجاد کنیم ؟

یکی از راه‌هایی که از نفوذ هکرها و مجرمان سایبری به حساب های کاربری و حریم شخصی شما جلوگیری می کند، ساخت و استفاده از یک گذرواژه قوی و غیرقابل حدس است.

می‌ توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

چطور می توانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

وارد سایت شوید.
روی گزینه خریدهای من کلیک کنید.
در این قسمت با کلیک روی مشاهده جزییات می توانید سفارش خود را ببینید.
میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

آیا می ‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “خریدهای من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

ثبت نام در سایت فروشگاه رفاه چه مزایایی دارد ؟

– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید – به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید – لیست علاقمندی های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید – نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید – در جریان فروش های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید.
آیا خرید از این سایت امن است؟
برای فراهم کردن امنیت کامل شما، ما هیچ گونه اطلاعاتی که مربوط به حساب بانکی یا شماره کارت شما باشند را ذخیره نمی کنیم. سیستم پرداخت توسط وب سایت بانک انجام می شود و ایجاد ارتباط با این سایت به شیوه امن خواهد بود، در سایر موارد نیز حداکثر تدابیر لازم برای حفظ امنیت خرید صورت گرفته است.

نماد اعتماد الکترونیکی که در سایت نمایش داده شده است به چه معنایی است؟

دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می ‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏ توانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

اگر پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، آیا ممکن است مبلغ از حساب من کسر شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع نباید نگران باشید. در این حالت معمولاً پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می شود؟

هزینه‏ ارسال بسته در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان م ‏‌رسد.

سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می شود؟

همه سفارش‌ ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی می‏ شوند.