چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟
در وبسایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعالسازی برایتان پیامک میشود) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی و وارد کردن مشخصات فردی، ثبت نام انجام خواهد شد.
برای خرید، حتما باید در سایت عضو باشم ؟
بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل ثبت نام کنید. با این کار تاریخچه پرداختهای شما ثبت میشود و در صورت پیش آمدن مشکلی میتوان از این قسمت پیگیری کرد.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید؛ اما برای ثبت سفارش تلفنی فقط از ساعت 8 صبح تا ساعت 17 عصر میتوانید با واحد فروش در روز های شنبه تا پنج شنبه تماس حاصل فرمایید.
چطور میتوانم کلمه عبور ( رمز ) خود را بازیابی کنم؟
روی گزینه “ورود” کلیک کنید. جهت یادآوری کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد نمایید. پس از دریافت پیامک و یا لینک بازیابی میتوانید رمز عبور جدید وارد نمایید.
چگونه یک کلمه عبور امن ایجاد کنیم ؟
یکی از راههایی که از نفوذ هکرها و مجرمان سایبری به حساب های کاربری و حریم شخصی شما جلوگیری می کند، ساخت و استفاده از یک گذرواژه قوی و غیرقابل حدس است.
میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
تا پیش از تأیید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تأیید نهایی سفارش و اتمام خرید، در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
وارد سایت شوید.
روی گزینه خریدهای من کلیک کنید.
در این قسمت با کلیک روی مشاهده جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
میتوانید در این قسمت روند آمادهسازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “خریدهای من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
ثبت نام در سایت فروشگاه رفاه چه مزایایی دارد ؟
– سریعتر و سادهتر خرید کنید – به سادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود را مدیریت کنید – لیست علاقمندی های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید – نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید – در جریان فروشهای ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید.
آیا خرید از این سایت امن است؟
برای فراهم کردن امنیت کامل شما، ما هیچگونه اطلاعاتی که مربوط به حساب بانکی یا شماره کارت شما باشند را ذخیره نمیکنیم. سیستم پرداخت توسط وبسایت بانک انجام میشود و ایجاد ارتباط با این سایت به شیوه امن خواهد بود، در سایر موارد نیز حداکثر تدابیر لازم برای حفظ امنیت خرید صورت گرفته است.
نماد اعتماد الکترونیکی که در سایت نمایش داده شده است به چه معنایی است؟
دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسبوکار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسبوکار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
اگر پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، آیا ممکن است مبلغ از حساب من کسر شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع نباید نگران باشید. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
هزینه ارسال بسته در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان میرسد.
سفارشها چه زمانی به پست تحویل داده میشوند؟
همه سفارشها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی میشوند.