راهنمای ثبت نام در سایت چای رفاه لاهیجان

ثبت نام در سایت چای رفاه لاهیجان

شما کاربران گرامی برای خرید آنلاین و مستقیم چای لاهیجان می توانید از سایت چای رفاه لاهیجان استفاده نمایید برای خرید آنلاین چای نیاز است در سایت ثبت نام کنید.
جهت عضویت در سایت چای رفاه لاهیجان برای خرید آنلاین چای لاهیجان می توانید طبق تصویر زیر از قسمت منو گزینه ثبت نام را انتخاب کنید.

 

در ادامه پس از باز شدن منوی کشویی روی گزینه ثبت نام را لمس کنید تا وارد صفحه ثبت نام سایت شوید.

در صفحه باز شده شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و در ادامه روی دکمه ارسال کد را لمس کنید تا پیامک حاوی کد فعالسازی برای شما ارسال شود، کد را در قسمت مربوطه وارد کنید و دکمه تایید و رفتن به مرحله بعد را انتخاب کنید.

در ادامه اطلاعات حساب کاربری خود را تکمیل کنید و یک رمز برای آن وارد کنید.

بعد از تکمیل ثبت نام نیاز است توسط شماره همراه و رمزی که برای حساب کاربری خود قرار داده اید وارد حساب کاربری خود شده تا بتوانید به راحتی محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

شرکت تیمن (چای رفاه لاهیجان)

در سال 1279 هجری شمسی نخستین باغات چای ایران در شهر لاهیجان و به همت کاشف‌السلطنه احداث شدند و چند سال بعد مجوز ساخت اولین کارخانه چای ایران به تصویب رسید. در سال 1381 خورشیدی و یک قرن پس از احداث اولین کارخانه چای در  ایران، شرکت تیمن (چای رفاه لاهیجان) در خطه سرسبز لاهیجان و در روستای زیبای بیجاربنه، کارخانه خود را در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع و زیربنای 8 هزار مترمربع تأسیس نمود. این کارخانه که با هدف فرآوری چای باکیفیت و اصیل ایرانی برای عرضه در بازارهای داخلی و خارجی احداث شده، ظرفیت تولید و بسته‌بندی 20 تن چای خشک را در شبانه‌روز دارد.