خرید آنلاین چای بهاره لاهیجان

خرید آنلاین چای بهاره لاهیجان یکی از ساده ترین روش های تهیه این محصول با کیفیت می باشد. چای یکی از نوشیدنی های محبوب ما ایرانی ها می باشد که انواع مختلفی دارد، یکی از محبوبترین و با کیفیت ترین نوع چای ایرانی، چای بهاره لاهیجان می باشد. این چای در واقع اولین برداشت هر ساله چای که از اوایل اردیبهشت می روید تولید می شود که دارای عطر و طعم فوق العاده ای می باشد. چای بهاره داخلی همانند سایر چای های تولید داخل بصورت ارگانیک و بدون استفاده از کود و سموم شیمیایی تولید می شود و در فرآیند تولید آن از هیچگونه مواد افزودنی و نگهدارنده یا رنگ های شیمیایی برخلاف چای خارجی استفاده نمی شود. متاسفانه در طول سالیان با ورود چای های خارجی دارای اسانس و رنگ شیمیایی ذائقه ما ایرانی دچار تغییر شده است.

تصویر از باغات چای رفاه واقع در ارتفاعات سوستان - لاهیجان
تصویر از باغات چای رفاه واقع در ارتفاعات سوستان – لاهیجان

همانطور که گفته شد این چای تولید آن از اوایل اردیبهشت آغاز می شود و بهترین برگ های چای با کیفیت بالا در این زمان به عمل می آید. شما کاربران سایت چای رفاه لاهیجان برای خرید آنلاین این نوع چای می توانید به این لینک مراجعه کنید تا محصولات بهاره سایت را خریداری کنید. چای هایی که در عنوان آن ها کلمه بهاره آورده شده است را در این صفحه برای شما جدا نموده ایم تا ساده تر انتخاب کنید.

از خواص چای بهاره لاهیجان میتوان به رفع خستگی و افزایش انرژی، پیشگیری از سرطان و بیماری دیابت، لاغری و کمک به جلوگیری از پیری پوست و بهبود عملکرد دستگاه گوارش و برخی موارد دیگر اشاره نمود.

تصویر از باغات چای رفاه واقع در ارتفاعات سوستان - لاهیجان
تصویر از باغات چای رفاه واقع در ارتفاعات سوستان – لاهیجان

برای خرید آسان این محصول در سراسر کشور میتوانید از طریق سایت چای رفاه لاهیجان اقدام به ثبت سفارش خود کرده تا این محصول یا سایر محصولات موجود در سایت بصورت مستقیم از تولید به مصرف از طریق کارخانه واقع در لاهیجان برای شما کاربران گرامی ارسال گردد.

برای مشاهده محصولات بهاره اینجا کلیک کنید.

 

تصویر از باغات لاهیجان، یکی از مزاع تامین برگ سبز چای رفاه لاهیجان
تصویر از باغات لاهیجان، یکی از مزارع تامین برگ سبز چای رفاه لاهیجان