خرید آنلاین چای ایرانی

خرید آنلاین چای ایرانی علاوه بر سادگی تهیه این محصول موجب حمایت از تولیدات و نیروی کار ایرانی میباشد، همچنین مصرف کنندگان از کالای با کیفیت و سالم برخوردار خواهند شد.

چای ایرانی اصیل محصولی با کیفیت و خوش طعم و خوش عطر می باشد که در فرآیند تولید آن هیچگونه کود شیمیایی و رنگ و اسانس شیمیایی اضافه نشده است و از باغات شمال کشور همچون باغات واقع در شهرستان لاهیجان که به عنوان پایتخت چای ایران در یونسکو هم ثبت شده است بعمل می آید.
چای در شمال کشور بعد از چیده شدن برگ های آن توسط کشاورزان به کارخانه های چای انتقال می یابد و در کارخانجات چای طی فرآیندهای گوناگون به انواع چای سیاه و چای سبز، چای زرد، چای سفید و دمنوش ها و … تبدیل می شود. کارخانه چای رفاه لاهیجان علاوه بر تولید انواع چای های ذکر شده، تولید کننده انواع دمنوش ها می باشد. همچنین ما بعد از تولید این محصولات را در بسته بندی های مختلف روانه بازار داخلی و خارجی می کنیم.

خرید آنلاین چای ایرانی

خرید آنلاین چای داخلی

چای رفاه لاهیجان برای سهولت خرید چای و دمنوش ها و سایر محصولات تولید خود در زمینه خرید آنلاین چای ایرانی نیز اقدام به راه اندازی سایت فروش آنلاین انواع چای و دمنوش کرده است. شما کاربران گرامی به آسانی می توانید از سایت چای رفاه لاهیجان اقدام به خرید آنلاین چای کنید و محصولات خریداری شده بصورت مستقیم از کارخانه برای شما در سراسر کشور ارسال می شود. همچنین ما همواره در مناسبت های مختلف برای کاربران جشنواره ها و تخفیفاتی را در نظر می گیریم.

برای خرید چای اصیل ایرانی از شرکت چای رفاه لاهیجان میتوانید به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. در صورت نیاز به راهنمایی برای ثبت نام میتوانید به مطالب پیشین موجود در سایت مراجعه نمایید.
برای مشاهده سایت شرکت تیمن دارنده برند چای رفاه لاهیجان اینجا کلیک کنید.